shatorr

Internet är värt det igen!

Publicerad 2013-01-31 22:00:03 i Allmänt,

YOLO SWAG BITCH, I'M BACK IN THE BUILDING!
Hide yo wives, hide yo kids
 
Men seriöst, efter all denna tid har jag fått ett flertal klagomål att jag slutade blogga så kände att det var dags att ta upp det igen. Vi får la se hur länge det varar den här gången men vafan, bättre än inget!
 
Kan börja med att informera om att Gustav Sellout Nielsen tagit bort mig som kontakt på Facebook. Jag har klippt mig (vid nyår)! Köpt Xbox-Live så jag kan äga tolvåriga britter @ BLOPS2. Ännu ett år klarade jag svenskan & matten. Matte E verkar till och med lättare än losern Matte D.
 
Just nu sitter jag på bussen på väg till kören. Imorgon bär det av på körfest och efter det ärre anime-workshop med Jeppe, Madde, Kaliaten & Gentiman.
 
Stay tuned! There's more where that came from. Och ja, jag skall försöka skriva lite mer genomtänkta inlägg från och med någon annan gång.
 
Och så avslutar jag med en legendarisk kille jag fann på YouTube.
 
#YOLO #SWAG #CUT4GNIELSEN #IDOL #HASHTAGLIKEAMOTHERFUCKER #SEXY

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela