shatorr

Lägesrapport, helgen vecka 6 (eller någon annan jävla vecka. Vem fan räknar egentligen med veckor? Jävla skola. Jag vet INGEN annan förutom skolan som räknar med veckor. Hursomhelst, när vi ändå håller på, har ni någon almanacka som ens inkluderar dem?! Nej, precis!).

Publicerad 2013-02-10 15:28:00 i Allmänt,

Sedan jag börjat blogga igen har 131 stycken läst min blogg! Känner mig fan poppis, speciellt med tanke på att den egentligen bara är ägnad åt mina polare, hahaha. Och om ni inte redan märkt det har jag uppdaterat bloggens layout. Den är långt från färdig men jag har inte så mycket tid över så får avsluta den någon annan gång.
Jaja, hursomhelst. Studierna går bra nu. Har omprov i fysik på onsdag & naturkunskapsprov på fredag. Jag har t.o.m klarat alla kursen förutom Kemi A och B! Sen är ju problemet det här med projektarbetet.. Visst, det är ett roligt arbete men jag tror jag underskattade längden av arbetet. Det känns liksom att 36-ish timmar inte är så mycket med tanke på att det skall in om två veckor eller så.
 
Vi hade fest i helgen! Skolfest med alla skolorna i Båstad Kommun. Dock kom det endast EN Apelrydare, då de hade en egen fest den dagen. Det kom inte ens någon representativ från skolan. -.-"
VI hade kul vilket som. Vi blev nog över hundra pers genom kvällen och de flesta hade väl roligt. Vi delade ut korv & kaffe. Polisen kom men de gick inte ens in då läget var så under kontroll. Vakterna behövde inte ens ingripa under kvällen. Dock hjälpte dem till med att hålla koll på folket, be dem att inte göra dumma saker osv så tack för er hjälp ;D Och tack till Willy som var DJ under kvällen. Tack till de andra från ABG's & BPG's elevråd men framförallt, ett STORT tack till alla som kom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela