shatorr

Skoldatorn!

Publicerad 2012-01-20 17:52:58 i Allmänt,

Jaja, jag vet att de flesta redan hört om våra skoldatorer men, men, visste ni att de klarar HoN på högsta grafik medan man spammar "spawn hero", lawl! Håller just nu på att föra över WoW från gamla datorn och det är för tillfället 16 minuter tills den är färdig... Då drar jag till Mustan för att lira lite med de andra! :D~ För er som inte vet så ska jag ju flytta till Halmstad = upptagen hela helgen men å andra sidan blir det antagligen ett större imlägg på mångad som inkluderar flytten, första upptäckterna, datorns prestanda (WoW) samt annat som kan hända.
I övriga nyheter är min syster magsjuk så jag drar nog till Mustan lite tidigare.
Lawl

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela