shatorr

I'm bringing sexy back!

Publicerad 2012-01-25 21:31:47 i Allmänt,

Idag är det mammas födelsedag! Dagen började med att jag och syrran bjöd henne på frukost a la cama samt lite choklad. Efter ett par timmar (när jag egentligen skulle gått upp) var jag out of sync och lyckades på så sätt vänta på tåget i fyrtio minuter... Skolan har ju såklart varit som vanligt (spela på datorn) men har hittat en hjälm och isen börjar försvinna så kan börja åka inlines igen :D Jag gjorde middag (ugnsbakad korv) och käkade ännu mer choklad och nu ligger jag här i badkaret, nyvaknad och utan känsel i majoriteten av kroppen och förbereder mig mentalt inför ett hårt pass plugg! Hoppas att skiten går över fort så jag kan spela lite innan jag börjar imorgon bitti! Btw. LONG LIVE MACINTOSH!
GGWP thar

Kommentarer

Postat av: BesteJohn

Publicerad 2012-01-25 21:49:13

Är ni inte vegetarianer i er familj?

Postat av: L

Publicerad 2012-01-25 21:56:05

Men vaditusan Falukorv i ugn...

haha och varför skrev du inte om vårt samtal..jag är sårad haha

Postat av: SHATORR

Publicerad 2012-01-29 15:23:37

Vi äter kyckling!

Och har redan förtryckt vårt samtal Lollo

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela