shatorr

Cepe Crepes

Publicerad 2012-01-29 15:20:13 i Allmänt,

Okej, mina inlägg börjar bli glesare och glesare.. I fredags hade Starcox 18-års fest = många trevliga peeps inkl Fyllo-sossen Frankphone och gnällspiken Magic Oats.. t.o.m Zimon och Alex kom :D~ Mycket dricka, mat och tårta! <3
Efter att Starcox föräldrar kommit hem drog de andra till Ironbelly för att toppa medan jag o Starcox gick o la oss :)
Igår städade jag hela fucking gamla huset (tog ett par timmar), stack hem och badade i typ en timme sen satt jag uppe o spelade med Zimon till typ 2-3.. Nu ligger jag här med feber och väntar på pannkakor! Imorgon drar mamma till New York och blir borta i tre dagar och pappa kommer inte hem förän om typ 10 dagar lr så = home alone <3<3
Jag ÄLSKAR Piña Colada
Jag HATAR Blood Deathknights
D:

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-29 15:39:38

Då blire runk i vardagsrummet mitt på dagen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela